Esrdnc şuanda çok üzüldüm gerçkten 😔 çok yeni evlisin . neredeyse en az 1 sene Anca yeni yeni oturmaya başlıyor evlilikler . Tartışma illaki olabilir ama dövmek ne ya . Zaten en sinir olduğum şeydir sen her allahın günü onlara gitmek zorunda değilsin ki kdnıne göre işin olur evinde zaten yenısın evine alışcaksın vs benimde en ilk zamanlar eşim her hafta sonu orda kalak orda kalak tuttururdu. Snra en sonunda dedım ben rahat edemıyorum kendı evıme daha alışamadım her zaman burda kalmak zorumdamıyız evlenmeseydın o zaman dedım ee annemler özlüyor . Tek cocuk bu. Dedım özlüyrlarsa gıderız mısafirliğe yada onlar gelır . Her hafta sonu orda kalmak ne vs dile getirdim baya oda anladı sonunda bidaha oyle benı zorlamadı hiç gıderız mısafırliğe ama baya uzun süredir kalmadık hiç . Erkekler evlilikte gerçekten cok zorlanıyor. Kendisinin de bir aile kurduğunun farkına varamıyor. Alışmaları cok uzun sürüyo. Bide şimdi hamilesiniz hepsi onun için çok fazla gelmiş gibi