Filiznalbant Merhabalar 37. Haftadayım ve herkesin ağzında şöyle bi cümle var "kız çocukları 2 hafta önce doğar" doğru mu? İlk hamileliğim. Doktorum 20 kasım ile 7 aralık arası dedi doğum için. Eğer erken doğuyosa ben haftaya mi doğurcam 🙄 KAFAMDA DELİ SORULAR 😒😒😒😒😒
dvran22 Filiznalbant böyle diye diye benim ömrümü yediler ama kızım sağolsun erken doğmak yerine zorla 41.haftada doğdu😂😂yani suni sancı alarak doğurdum yoksa gelmiyordu artık sezeryana doğru gidecektim nerdeyse
Minnosannesi0 Filiznalbant demek ki onların kızı olduğun da sezeryan yaptırmışlar bacım benim bildiğim kız erkek değil de sezeryan olanlar 2 hafta önce doğuruyor 🤣
SedaveSusam Filiznalbant hiç alakası yok canım bizim ailenin kızları pek nazlı hiç vaktinden önce gelen yok vaktini geçiriyolar hep
Gulcagsahra Filiznalbant 42ye yakın doğurdum daha doğrusu doğuramadım 🤣 sezaryen ile doğum yaptım 🙈 beni de kandırmışlar 🤣
Filiznalbant SedaveSusam erken yada geç hiç önemli değil vakti ne zamansa sağlıklı bi şekilde gelsin yeter. Ama ilk hamileliğim olduğu için bilgim yok her kafadan ses gelmeye başladı
Filiznalbant Gulcagsahra psikolojik mi bilmiyorum ama sancım olduğu zaman acaba mi diye içimden geçiyo 😂
Szeys Filiznalbant Üç kız kardeşiz ve doktor hangi tarihi verdiyse o tarihte doğmuşuz🙄 bi tek küçük kardeşim 2 3 gün erken doğmuştu o da annem ağır bronşit olmuştu o yüzden sanırım
Filiznalbant Szeys bizim milletimiz sözleriyle psikolojik baskıyla illa erken doğurtacak 😂 en azından benim çevrem 😏😏
Gulcagsahra Filiznalbant ay bilmez miyim 🤣 ah ah her an tetikte oluyordum 🤣 stres yapma ama kaslar gerildikçe doğum gecikiyormuş ben biraz ağır bir hamilelik geçirdim stresim bitmedi doğumu etkiliyor istemsiz rahat ol zamanın da gelsin inşallah 😇
Skn23 Filiznalbant valla halk dilinde hep öyle bi söyleyiş var 😁 ama şöyle ki erkek çocukları anne karnında ne kadar çok durursa o kadar iyiymiş. Öyle diyor doktorlar 😁 bunu biliyorum
Filiznalbant Szeys takmıyım diyorum ama rüyama kadar giriyo 😒 geçen gün rüyamda doğuruyodum çığlık atarak uyandım resmen kendimi kontrol ediyorum doğuruyo muyum diye 😏😂😂
Szeys Filiznalbant Yazık günah ya neler yapıyolar insanlara🤦🏻♀️ bişey olmaz Allahın izniyle zamanında gelir🙏