Papatyam2017 Merhaba kızlar Normalde reyapa gidiyorum ancak bizim.ozel sigorta orda sıkıntı yaratıyor 1 saat uğraşmak zorunda kalıyorum Bu civarda tavsiye edebileceğiniz çocuk doktoru var mı?