Melikerdem aynı bende senin gibiyim şuan canım.38.haftalığım 10-11 kilo aldım hamileliğim boyunca ve ödem problemimde olmadı.Ama bu hafta sabahları uyandığımda ellerim ve ayaklarım şiş uyanıyorum.Parmaklarımı bükemiyorum bile.uyumadan önce ayaklarımın altına kocaman yastık koyuyorum ve yukarıda tutuyorum bi kaç gündür ve bazen şiş olmasada agrısız uyandıgım oluyor tavsiye ederim