Naz08 Peki gebe okuluna nasıl başvurdunuz siz, daha doğrusu başvurdunuz derken hastanenin hangi kısmında birkaç kez gittim ama hiç denk gelmedim şuan 36.haftadayım bilgim olsa öğrenir öğrenmez gider bilgi edinirdim açıkçası üzüldüm şuan. 🤦♀️ Mustafa Cihan Baysal'ı duydum, ben rutin kontrollerime Özgür Yılmaz'a gidiyordum ondan da memnun kaldım çok efendi işinin ehli bir insan. Şimdi Uğur Sözen'e devam ediyorum, doğumum onda olucak ondan da çok çok memnunum. ☺️🙏🏼🧡