Melisayenerli kesinlikle o aile hekimine mecbur değilsin değiştir bencede hatta rahatsız olduğun hareketleri varsa şikayet de edebilirsin.
Unutma gebeyken olduğundan daha çok bebek doğduktan sonra yolun düşüyor asm ye, aşıları ,takibi olacaktır o nedenle iyi bir doktor araştırmaya başla derim👍