Davud_moms inanki ben saglık ocagına numaramı verdim ısrarla arıyolardı bıktım yani doktorum kontrolumu yapıyor kan idrar verdim dıyorum hergun aradılar en son engelledim vala zaten kendi doktorum agzımın dibinde 15 gunde bir her tahlili her muayneyi yapıyor ve benım doktorum tek doz tetonozda vurdu bana ama bu saglık ocagı beni bıktırdı resmen