Aysn28 Iyi geceler kizlar 32+2 günlük hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı bizim kiz biraz tombiş olacak sanırım kilosu 2.150 sizinkiler nasıl benimki mi fazla dersiniz acaba
Akademisyenanne Aysn28 33. Haftayla uyumlu bebeginizin kilosu. Yaklasik bir hafta önde gelisimi. Son haftalarda dengeler diye dusunuyorum. Bizimki de bir hafta önde gidiyor. 32+4’üz, kilosu 2250
Sivasgelini Aysn28 aynı haftadayız canım 1850 kilomuz 43 cm boyumuz doktor uyumlu diyor az önce başka postta okudum zayıf demiş doktor
Derya-41 Aysn28 bende en son 32+3te gitmistim 2100gr dı doktor standartın bi tık üstü bir bebek dediydi 😀
Semooshh 32+5de 2040gramdı normal bence aksine benim doktorum küçük bir bebek olucak dedi neye göre diyolar bende anlamadım 😊
Aysn28 Semooshh ay ne bileyim bana da öyle dedi korkuttu beni bide normal doğum istiyorum inşallah kilosu fazla olur da normal olmaz diye tedirgin oldum valla
Aysn28 Akademisyenanne aynı sayılarmış kilosu çok minikte olmasin tabi sağlıkla gelsin bebişler inşallah
Semooshh Aysn28 inşallah normal olur canım bu, haftalardan sonra belli olur artık her hafta aynı almıyo kiloyu doktor sadece ölçtüğü haftaya göre söylüyor 😊
Aysn28 Htcgnl aslında pek ultrason kilosuna güvenmemek gerek doğduğun da biraz daha altı oluyor bebeklerin kilosu genellikle cnm
Aysn28 Sivasgelini benim ki biraz tombik olacak o zaman 😊 sağlıklı olsun da bebeklerimiz canım kilo alınır da verilir de