Ummugumus 24 haftalik hamileyim.disimdeki doldu dustu yaptrmak istiyorm.yaptirmalimiyim.sakincasi varmidir.basina gelen var.mi
Yesim1995 Ummugumus benim dolgumda düştü dişim de kırıldı hic bisey yapmadılar rötgen cektiremedigim için ama özeli bilmiyorn
Filiz_ 3.cu aydan sonra sıkıntı olmaz diye biliyorum. Düşen dolguda sanırım anestezi kullanılmıyor sıkıntı olacağını sanmıyorum.
17022020 Zamanın bitmek üzere canım hemen doktorundan rapor alıp diş hekimine git direk gidersen ellemez raporun olması lazım bireysel bir sıkıntın yoksa diş yaptırıp çektirebilirsin ben 19. Haftamda hem çekim yaptırmak zorunda kaldım hem dolgu.
Ummugumus Sanirim sadece dolgu yeterli olacak.ins bi sorun cikmaz bebegim icin.yoksa 3 ay boyle duramam.rapor almadan yapmazlar mi ki