Canmoglm Şöyle anlatiyim canim sana,ağrilarini yakalamis cihaz bir kere sancın olmuş Nst'de pik dediğimiz 60 ve üzeri olup düzenliyse sancı olarak adlandirilir ☺ ama bazen bebek hareketleri de sancı olarak algilanabilir cunku cihazlar bebek hareketlerini ve sancilari ayirt edemiyor