Hsnoya Dilek23 Dr um bana da 17agustos dedi ama sezeryan olacağı için 10 gün öncesi alınıyor sat 10 kasım 😊
Hsnoya KbraNaselik ya ben de bişeyler hissediyorum hatta eminim 2.gebeliğim oldugu icin aliyorum minik minik vuruyor kuzucum 😄
KbraNaselik Hsnoya benim oglum da tatli yiyince bi kipirdaniyo ama ilk gebeligim ya tam anlayamiyorm 😊
gulsahyazoglucan Hsnoya benim de sat 9kasım ☺ ve ilki sezeryan olduğu için net tarih yok henüz ilk hafta gelir herhalde 😀
Sedaby Kizlar bizde 29agustos sat. Ama kurban bayrami gibi gozukuyo dedi dr. Bu arada hala cinsiyet ogrenemedik. Kendisini sakliyor hep secde modu😔 19martta tekrar gidecegiz. Umarim cinsiyet ogrenebilirz🙏
Sevgiii Arzuyildirim aminnn inşallahh canımmm Allah sagsalim kucagımıza almayı nasip etsin insallah 🤗🤗
Kbrars10 Bizimde 15 agustos görünüyor ama sezeryan olacagı için daha erken bekliyorum oğluşumu 💙 ıkınci oğlum olucak allah nasip ederse