Ozlm_k 20.haftadayım, Kızlar 15-20 dakikadır göbek hizamda kalp atımı gibi bir şey oluyor yani seyirmeyi de geçti acaba hareketlenmesi mi çoğaldı? Daha da netleşmeye mi başladı ? 😊
Nnur93 Ozlm_k bende 19+1deyim karnımın sağ tarafında sanki birşey atıyor gibi bazen de bıçak saplanmış sanki içerden geriliyor gibi anlamıyorum endişe de etmek istemiyorum kontrolüm haftaya 💆♀️💆♀️
MAGnrhn Olabilir canım balık kayması gibi bir hisle başlamıştı benim de bir de minik minik hıçkırıklar 😍 Şu an 38. Haftada ve an itibariyle uyumuyoruz oğlumla itiş kakış haldeyiz😂
Ozlm_k MAGnrhn Hissettiğim bu yönde doğruymuş demek ki 😊🧿 burda okuduklarımız takip ettiklerimiz inanın o kadar korkuttuğu için..
Ozlm_k Nnur93 😊 sanırım benim gibi sizin de ilk gebeliğiniz. Yaşadığımız hisler ortak. Yakında kontrolüm de yok ama gündüz vakti doktora tarif edip bilgi almayı düşünüyorum. Allah tüm gebelere sağlıkla kucaklarına almak nasip etsin 😊🙏🏻
MAGnrhn Endişeleriniz de heyecanınız da çok normal arkadaşlar yaşadıkça güzelleşiyor anne olmak sabırla ve mutlulukla her anın tadını çıkarmak lazım. Ben sonlara yaklaştım o yüzden buruk bir sevinç yaşıyorum yavrumu içimde çok özleyeceğim sanki o kadar alıştım ki sanki ben hiç hamile olmadan yaşamamışım. Rabbim sağlıkla kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin ama hamileliği de stres ve kaygıya boğmadan keyifle yaşayın hepsinin tadı ayrı 🥰🤰🏼🤱🏼