Nhlaslan Cnsibrhm doktorum yoktu, Latif beye muayene olmak durumunda kalmıştım. Acill gitmiştim. Lekelenmem vardı. Latif bey Düşük önleyici iğne yazdı. İğne ne hastanenin ilaç deposunda ne eczanelerin deposunda yokmuş. Meğer ilaç tedavülden kalkmış mı ne...
Cnsibrhm Nhlaslan ya bende bugün acilden gttim ona beni cok rahatlattı doğumuma 1hafya kaldı normal rutin takibinde olduğum bir doktor suyumun fazlalaştığını söyledi bende bir başka dpktorda görsün istedim güvenemedm medikalpark hastanesine acilden giriş yaptm latif bey vardo bana gayet herşey yolunda suyun bebeğin kilısu gayet güzel dedi siz iyi değil mi diyorsunuz?
151622 Medikana Bahçelievler hastanesi kadın doğum da Müge hanımı tanıyan var mı acaba görüşleriniz nedir