3bebe1anne_2021 25 haftaligim . yaklaşık bir aydır sık bir şekilde kalp çarpıntısı yaşıyorum . karnım büyüyo veya normalden fazla kafein tüketiyorum diye düşündüm . kahve pek içmem çayı çok azalttım. çikolatayı v.s. ama hala ara ara var. Sizce hamilelikten mi kaynaklaniyo benzer şikayeti olanlar oldu mu ?
Rukiye1006 Ben 6+3 haftaligim kalp çarpıntım var arada nefes almakta güçlük çekiyorum öyle olduğum zaman derin bir nefes alıp psikolojik diye kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum dikkatimi baska yönlere çekmeye calisiyorum yoksa dahada evhamlanip beter duruma geliyorum🤦
Dcigdem62 Bende 20 inci haftamdan beri aşırı carpıntım oluo saatlerce geçmio kalbime bakdılar sıkıntı yok ama kansızlıkdan olduğu anlaşıldı kan ilacımı günde iki defaya cıkardılar. Hala ama kalbim yerinden cıkcak gibi nabzım 110 u rahat buluyo malesef
merveyavuz5354 Canmoglm doktorunuzla sekronize kardiyolokla gorusmekte yarar var benimde carpintilarim ve aritmi bozuklugum cikti ilac kullaniyorum
Canmoglm merveyavuz5354 gittim ben holter de takıldı sorun çıkmıyor ama kalbim benim boğazımda kafamda atıyor resmen çok kötü oluyorum
milady Progesteron hormonunun etkisiymiş kızlar ben de aynı sorunu yaşıyorum doktorun hormonal değişikliklerden olduğunu söyledi. Rahat bir pozisyonda soluma doğru uzandığımda biraz daha azalıyor benimki