Ul22tu18 Bebeyim 18 haftalik amniotik bant kafa tarafinda yerlesmis Simdilik acil bir durum yok 🙏 gecermi sizce iyi olacakmmi? Bebeyim😪 bu benim 3 gebeliyim İnsallah yavrumu sağlıkla alirim kucagima