Kumsaleremine Hemen hemen o haftalar da kilolar güzel normal bakalım 37 haftalık 3 kilo olurmuyuz 😊🥰🥰
Masalseyhan Kumsaleremine bizde 32+4 ken 2.590 idik 8 gun onde bebisim😊 simdi 33+5 olduk henuz gitmedik doktora bakalım 😊
Nefesinnannesi Adet tarihime göre bugün 30 haftalığım ama benim kız 1 hafta önden gidiyor yani 31.haftam ve kilomuz 1676 gr normal mi sizce 😍
FulyAtik Nefesinnannesi az degil bebisin kilosun benim kizimda 32 haftalik 1664 gr dı normal sayiliyor 32 hafta icin 👍
Nefesinnannesi 3_melek_annesi Hayır az yada çok diye bişey demedi genel kontrollerde sıkıntı çıkmıyor benimde internetten baktığım kadarıyla haftasına göre önden gidiyoruz Ama azmış demekki anlamadım 🙄
Nefesinnannesi 3_melek_annesi sağlıkla kucaklarimiza alırız inşallah canım hayırlı dogumlarimiz olsun 🙏