[silindi] Dilaraatac canım ben. Kendim için söylemedim zaten hamile değilim doğum yaptım ama yazık alamayan olur merak edip girmiş olabilir canı çeker o yüzden dedim
Dilaraatac Emin_e aşermesem hiç sorun değil bu bildiğimiz beyaz mantarlardan nerdeyse haftada 2kez tüketiyorum ama yinede bi korktum 🙈🙈
Dilaraatac Esraozturk92 evet canım çam mantarı adı bizde öyle deriz.tam mevsimi dicemde havalarda inadına güzel gidiyo.bi yağmur yağdımı hemen bitiverir çalı çırpı altında nemli yerleri seviyo.pazarlarda vardır artık