Hee dogum seklinde oldugu gibi epiduralde de oluşabilecek aksakliklar var tabi ben dogum korkusu yasayan biri olarak epidurali arastiriyorum bu aralar hissizlesme bebegin zorlanmasi gibi komplikasyonlar olabiliyormus ancak bunlar cok yüksek ihtimaller degil bence iyi bir anestezi ekibi ve doktor bu konuda cok önemli dogru nefes ve yonlendirmeyle bu skntilar asilabilir ben düşünüyorum sahsen epidurali ama daha arastirmalarima devam ediyorum doktorumla da gorusucem tekrar haftam ilerleyince her deneyim farklidir doğum kisiye özel bence çok olumsuz düşünmeyin 😉