ESRAcrdk Bulantım çok fazla geçiremiyorum hiçbir şekilde zencefilin iyi geldiğini hatta bulantıyı kestiğini duydum ama 1 gramdan fazlası düşüğe yol açabilir yazıyordu bir sitede kullanan var mı kullanmalı mıyım kafam çok karışık 🙄
Asli2663 ESRAcrdk ilk üç ay zencefil bal limonu sıcak suyla karıştırıp içtim kusmamı kesmedi ama azalmıştı şimdi 21 hafta olduk çok şükür. Ben düşüğe neden olduğunu duymadım doktorum abartmadan kullanabilirsin de demişti kuzum ama yine bilen birine sor tabi
Dygtkn ESRAcrdk canım bence kullanma yada dozuna çok dikkat et bende içtim ve o gün ölüyordum resmen hastahanelik oldum gebelikte çok dikkat edilmeli her bünyeye gelmiyor 😔😔
1987gokce ESRAcrdk doktorum zencefilli folik asit vermişti ama dozuna doktorun karar versin mutlaka. Geçmiş olsun.
husniyealtun ESRAcrdk ben de kullandim hala da idrar yolumda filan sorun olsun arada kullanirim. Mide yanmam eksimem ve surekli cikardigim kopuklere cok iyi gelmisti biiznillah. Dediginiz dogru ama gebelere gunde 1 grdan fazlasi onerilmiyor. O yuzden bulanti kusma yogunluk zamaniniza gore ayarlarsaniz. Mesela benim ogurmelerim filan hep sabah oluyorsu o yuzden de gece yatmadan iciyordum sabaha ya hic yasamiyordum ya da cok hafif geçiyordu böylece kahvaltimida rahat yapabiliyordum. Dr uma da sormustum sorun olmayacagini zaten bulanti kesen ilaclarda da zencefil bulundugunu ifade etmisti.
ESRAcrdk Asli2663 teşekkür ederim canım dayanamayıp sıcak suda 1-2 dilim kaynatıp içicem inşallah bi zararı olmaz
poyrazefe_42 Canım bence doktoruna danışmadan kullanma asla çünkü benim doktorum ıhlamur kuşburnu haricinde diğer bitki çaylarının hepsini yasakladı .. Nettende araştırdığım da zencefil filan düşüğe sebep oluyormuş onun yerine metpamit miğde bulantı ilacını öneriyorlar hem de günde 3 kez içebiliyorsun belki yardımcı olur yiende doktoruna danış ama
ESRAcrdk husniyealtun nasıl kullandın peki ? Küçük 1-2 dilim halinde suya atıp bitki çayı gibi içsem sakıncası olur mu ?
husniyealtun ESRAcrdk canim yeni gördüm bildirimi oncelikle gecikme icin kusura bakma. Ben toz olarak tuketiyorum tozunu aldim. Her demlemede kaynattigim bir fincan suya yarim cay kasigi atiyorum. Eger mideni rahatsiz etmezse limon damlatabilir biraz ılıyınca da bal katabilirsin. Böylece bagisikligini guclendirmene de bu tertip fayda saglar biiznillah...
sebos ESRAcrdk deli gibi hergün kullandım nerdeyse kullandığım folik adde bile vardı çok şükür bişey olmadı azı karar çoğu zarar temkinli olun yineden 1 fincan çayını içyodum ben
Brlkrdln Canım zencefil düşük yapmaz ama limon gerçekten düşük yaptırıyor ben karışımda dahi olsa içmemeni tavsiye ederim
GecesMom Benim doktorum herşey yiyip içebilirsin hurma, maydonoz, zrncefil, bitki çayı herşeyi dedi rahatladım herşeyde rahatım ☺ Tabi abartmamak lazım