Nigdelianne 30 haftalığız biz de. dün resmen bebeğim hareket etmiyo diye hüngür hüngür ağladım yarim saat. Bi yandan çikolata şeker ne varsa yedim sola yattim ama yok. Elle dürtmeye ben de sen gibi korkuyodum ama baktim olacak gibi değil hastaneye gotmek için taksi çağırırken hafif durttum bi tekme salladı minik hanim :)