Neuwmammy Gebelik en güzel zaman ama biz kadınlar ne yazık ki bu günlerimizi dolu dolu geçiremiyoruz.
Ölü doğum, erken doğum ya da düşük gibi şikayetler o kadar fazla ki.
Anne karnında başlayan sağlık sorunları...
Allahım imtihan ediyor biliyorum ama biz insanlar dayanamıyoruz özellikle söz konusu bebeğimiz ise 😔
Yorumun için teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun 😔