Melisyasar Kızlar merhaba adetime 2 gun var kaşıklarım sis gbi böle sol kaşığım çok hafif ağrı var acaba test yapsam bisi çıkar mi sabah aç karnına bole yasayan varmıydı bu arada bebek için çalışmaktaydık 😀😀
Snszasla Melisyasar bende adet e 5 gün kala yapmıştım ama çıkmamıştı adet geçmesini önermişlerdi ama olduğunu düşünüyorsan erken gebelik testi de yapabilir sin onda da çıkma ihtimali var
Sedos2020 Melisyasar benim adete 5 gün kala silik çizgiyi yakalamistim erken gebelik testinde. Seninki de varsa silikte olsa çıkar bence ❤️
Bsrtrcl Melisyasar bence 2 gün kadar az bi süre kaldıysa bekle regl 1 gün bile geciktiğinde yaptığın zaman sağlıklı sonuçlar alıyorsun..
Sedos2020 Melisyasar yap onunla da olur ben ertesi gün başka bir testlede yaptım o erken gebelik testi değildi ondada silik çıktı ama çok belirgin degildi
Sedos2020 Melisyasar adını hatilamadimda şuan eczaneye erken gebelik testi deyip alıyorsun ..diğerlerinden daha hassas az bir hcg salinmissa bile yakalıyor .