yasa
Kızlar iyi akşamlar bir şey soracağım. 39+5 oldum. Bugün doktorum suyun biraz azalmış dedi. Her hafta her şey düzenli gidiyordu. Normal doğum düşünüyordum. Cuma tekrar kontrole çağırdı. Açılmam da yok suni sancı vericez önümüzdeki haftaiçi ya da sezaryene alcaz dedi. Tedirgin oldum. Böyle bir şey yaşayan var mı hiç.?