kızlar, 39+5 im sekiz dkda bir sancı giriyor kasıktan 30 saniye sürüyor, sabah kontrolde çatıya baktı doktorum rahim ağzı yumuşaması var dedi doğum yakındır dedi ama nişan ve su gelmesi yok henüz, sabah nst normaldi çok sancı çıkmadı, evde sıcak su tutuyorum belime, evde çekmeli miyim sancılarımı