Nigdelianne 33 haftaligim. Karnimda aniden titriyor gibi hızlı ve şiddetli bir şey oluyor. Bunu yaşayan oldu mu acaba
Hll Nigdelianne kordonu cekiyor bebek☺️Yinede korkuyorsan bi ultrasona gir doktoruna sor canm☺️Doktorum bana öyle demisti.
Nur_Nur Nigdelianne bende olmuyor tam nasıl olduğunu da anlamadim ama braxton hicks kasılması olabilir mi diye düşündürdü ya da bebek hıçkırığı
Busraduru Nigdelianne ben netten araştırdım bi sıkıntı olmuyomus ama sen yıne gıdınce bı sor ıstersen aklında suphe kalmasın
duyguyilmaz 33+1 bende de 2-3 tur oluyo. Cidden de böyle dediginiz gibi hissiyati. Biseyden tutup savurur gibi sanki suyu da calkalaniyo iceride😂
ZmrtDilaa Bendedeee Oldu Hareket Ediyor Diye Önemsemedim Birde Sanki Hıçkırık Tutuyor Kalp Atışı Gibi
Elosunannesi ZmrtDilaa o hıçkırıklar yokmu helee bazen gece yatarken sırf sayıyorum ki uykum gelsin gunde bır ıkı mutlaka oluyo
Nigdelianne ZmrtDilaa o kalp atışı gibi olan hıçkırık miymiş bende kalp atışını hissediyorum sanıyorum 😄
Elosunannesi Nigdelianne ben sureklı yasıyorum o tıtremeyı bazen uyurken esım sarıldıgnda o bıle hıssedıyo nıe tıtrıyosun dıo ben dııl halbu ki karnımda ki titreşime geçmiş oluyo ama anlık bişe yanı uzun sürmüyo
Busraas Nigdelianne içinde deprem oluyormuş gibi 🙈 bende de birkaç kere oldu şimdi 38. Haftada devam ediyoruz 😃