Nuranburak Aturkk rüyanın tersi çıkarmış belirtilerin zaten önemi yok, ama devlet hastanesine de pek güven olmuyor açıkçası komşuya ilk erkek dediler sonra aylarca kız dediler ayrıntılı ultrasona bakildimi bilmiyorum ama oğlu oldu
Bebiskomm Aturkk eksi ve tatlıya gore sekillenler var mı bilmiyorm ben hem eksi hem tatlı yiyorm ama serbetli tatlı hic yemiyorum. Ben 13 haftalıgm herkes kız diyordu ama doktorum erkek dedi
111212halime Sivilce var mı kızlar benim çene bölgemde çok kız derlermiş sivilce olana 12 haftalık dr yüzde 90 kız dedi cok erken degil mi
Nz91 Aturkk benim de karnım sivri gören herkes erkek mi diyor 🙈hatta rüyasında erkek gören de var 😂benimde bir tane kızım var buda kız bence herkes ilki kız olduğu için bunu erkek olarak hissediyor değişeceğini hiç sanmıyorum bende isimli hastane çıkışı yaptırdım erkek olsa bile giydircem😂
Esarikay Aturkk detaylı ultrason yaptırmamış miydiniz? Orda kesin olarak söylüyorlar aslında. Raporda cinsiyet belirtiliyor