Nil_
gerçekten üzücü ama kendinizi hırpalamayın. böyle olması gerekiyormuş. daha iyi daha uygun bi zamanda alırsınız kucağınıza inşallah. herkesin alacağı nefes belli. doğacak olsa durmazdı. Allah hayırlı evlatlar nasip etsin en uygun zamanda. gönlünüzü ferah tutun. insanlar 30 40 yıllık evlatlarinin kaybini yaşıyor. henüz bağınız çok kuvvetlenmeden oldu ayrılık. acınız çok anlaşılır elbette acı duyarsınız ama yıkılmayın. Allahtan umudu hic kesmeyin