yusufishak Merhaba anneler acil yardiminiza ihtiyacım var 30+6 günlük hamileyim geçen hafta rutin kontrolünde doktorm suyunun azaldğini söyledi permotoloji doktorları bakdibebeğimin iki bövreğininde çalışmadığını söylüyor 34 haftada doğuma alcklarni dokduldan sonra küvzde kalcğini ve diyalize bağlncağini söylüyor başına gelen yada etrafında olan varmı bna bu konuda yardım edin aydınların lütfen🙇
yusufishak ZmrtDilaa çok geçmiş olsn bizde öyle çok korkuyorum inşallah Rabbim şifa verir sizin evldnizada bizmkinede dizede erken doğum diyor mu ?
Demetdemircioglu Allah sifa versin meleklerinize😞 benimde esim diyaliz hastasi 2. Bebegime hamileyim cok korkuyorum bise cikar mi diye😞
Demetdemircioglu yusufishak evet nakil bekliyor haftada 3 gun diyaliz var ama baska sorunu yok sukrediyoruz😊
Happy60 Mrh benimde hamileligimde bebegimin bobreginde fazla sivi gormustu doktorum takip edildi ve dogumu beklettiler ve dogumdan sonra surekli bebegi ultrasana alip takip ettiler ateşi yukselince idrar tahlilleri filan enfeksyon varmi diye ve sonunda idrar yolundan bi kamera gonderdiler idrar yoluna giden sivi yolu darmış ondan bobrege sivi godiyormus ve sunnet olursa gecer dediler ve sunnet oldu 6 aylikken ve şukur gecti
Happy60 Doktorumda bana dedi dogumdan sonra gecmezse bobrek yetmezsiligi olur diye cok uzulmustum ama sukurler olsn ,bence doktorunuzla konusun ben avrupada oldugu icn yontemlzr daha farkli olabilir
yusufishak Size kaç aylıkken dedi doktorunuz anne karnındayken mi dedi bövreklerinde çalışmıyor DİE suyumuzda azalma varmiydi ümitli konimuşmuydu doktorunuz doğmdan sonra düzele bilir DİE ? Doktora neyi danişayim
Happy60 yusufishak 5 aylik hamileyken ogrendim ...sunnet olursa gecermi diye sorun ama bebeginizin cinseyiti nedir bilmem.benim erkekti o yuzdn sunnet olanagi vardi ama kiz olursa bilmiyorum..rabbim sifa versn
yusufishak Kız cinayeti sizin farklı galiba çünkü doktorun 4 5 aylıkken genelde bu tarz bebkler yaşmiyor gebeliği sonlandryoruz dedi sizin iki bövrekde çalişmiyomuydu doğnca sünnet olunca geçti mi yada ?