Gulcobanoglu Merhabalar antalya’dan yazıyorum. Antalya’da yaşayan anneler hangi doktoru tavsiye ediyorsunuz ?
Gulsahctnky Gulcobanoglu medical parkta Derya Aksu ya gidiyorum cok ilgili memnun kalırsınız diye düşünüyorum 😊
Sengulmerve Merhaba ben Medstar topçular hastanesinde Ertuğrul akdaşa gidiyorum . İnanılmaz Tatlı bir insan. Ayrıntılı anlatmayayım bir kere muayeneye gidin anlayacaksınız zaten.
Gulcobanoglu Sengulmerve çok teşekkür ederim ben bugün öğrendim hamile olduğumu 🙈 4 haftalık olmuş. Nalan cihangir’e gittim bugün vakıf yaşamda. Çok ilgiliydi ama çok kararsızım
Sengulmerve Gulcobanoglu aaa hayırlı uğurlu olsun rabbim tamamına erdirsin 🙏🏼 Eminim çok heyacanlı bir gün olmuştur 😍
Gulcobanoglu Sengulmerve gerçekten çok heyecanlı bir gün oldu 🥰 çok teşekkür ederim. Sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin allahım 🙏🏻🧿
Sengulmerve Bi de ben şu kadarını söyleyeyim, Bursa’ya evlendim ama Ertuğrul hocada doğum yapmak istediğim için 29. Haftamda Antalya’ya geldim tası tarağı toplayıp 😁 büyük risk aldım baktığın zaman çünkü mecburen kara yolculuğu yaptım. Çünkü Medstar topçular hastanesinin yenidoğan ve doğum ekibine çok güveniyorum. Doğum bir şekilde oluyor evet ama önemli olan gerçekten bebeğin ilk gözlemi . Yenidoğan ve çocuk doktoru o hastanede uzm. Gökhan Gün , kendisi bizim aile dostumuz olmasının yanı sıra inanılmaz sevecen ve dost canlısı bir hekim. ve Eşim Bursa’da hemşire olarak görev yaptığı halde ve Bursa’nın en büyük hastanesinde çalıştığı halde ona buradaki iki doktor kadar kimse güven vermediğinden gözü Kapalı buraya getirdi beni.
Sengulmerve Eşim doğuma yetişememe durumunu bile göze alarak kendi istedi Antalya’da doğum yapmamı. Bizim de hayalimiz böyle değildi😁 ilk atandığı zamanlar kendi hastanesinde kendi tanıdığı ekiple bebeğimizin benim elime doğmasını istiyorum diye hayal kurardı ki bu mümkün olduğu halde önemli olan gerçekten sağlam bir ekip . Uzun araştırmaları sonucunda Bursa’da kalmanı istemiyorum ne olursa olsun dedi doğuma yetişemeyecek çok büyük ihtimalle ama içim rahat diyor .
Sengulmerve Benim ilk yaptırdığım kan testimin sonucu belki inanmayacaksınız ama 7 çıktı ... sadece 7... kendini bilmez bi çok insan mol gebelik dedi, düşer o dedi, sakattır diyen oldu, kromozom bozukluğu vardır diyen oldu dehşet verici yorumlar aldım. Meğer sadece 2 haftalıkmış, daha minicik olduğu için 😁 evet 5 in üstü pozitif , değerin düşüklüğü asla korkutmasın önemli olan kademeli olarak artık göstermesi. O yüzden tekrar kan vereceksin gün aşırı olarak, iki katına yükselmişse tamamdır 😍