Mervikkkkk cnm biraz teslim olmak lazım geçmiş pişmanlıklardan ders alıp aynı hatalara düşmemek lazım gelecek kaygısı için de sen ne yaparsan yap kaderin önüne geçemezsin teslim ol kurtul birz iç ferahlatıcı dualar okuyablirsn inşirah suresini falan. Önemli olan anı en güzel şekilde yaşamak geçmişten tekrar pişman olmamak için. İstersen birilerine iyilik yap insan iyilik yapınca mutlu oluyor biraz ferahlama geliyor. Fakiri doyurabilirsin bir çocuğu sevindirebilirsn ne biliim mıhtaca düşküne yardm edebilirsin biraz kafanı başka şeylere dağıt ve rahatlamaya çalış.