Nltka
Kızlar bugün tuvaletimi yaparken yaşadığım kasık baskısı gibi ağrıdan ve sancıdan bahsetmiştim. Doktorumla görüştüm enfeksiyon dedi. İdrar kültürü istedi . Yaşayan arkadaşlar varsa hemen doktora gidin . Enfeksiyon çok tehlikeliymiş erken doğuma kadar gidiyormuş .