aysuylmaz Kızlar gebelik testi yaptım cok silik cıktı. Sizce hamile olabilir miyim 5 gündür geçikiyor um? Belirtilerm de var ama
Baybgirl aysuylmaz dediğim gibi yarın uygun saatinde doktora git kan testi yaptır kesin sonuç alırsın ufak bi nokta olsa bile çıkıyor orada
aysuylmaz Baybgirl deliricem ya sabah yaptım cıktı smdi yaptım cıkmadı böyle bsey görmedim neyse tesekkürler