Guguk merhaba canım ben de acil dr güvenmiyorum. Bir önceki gebeliğimde kese çok geç oluştu doktorum boş gebelik ama bekleyelim bazen bebek geç oluşuyor dedi. Haftada 2 kez doktora gidiyorduk bebek görünmüyordu bir gece ağrım oldu acile gittik baktı. Bebek var dedi gayet sağlıklı henüz kalp atışı yok haftaya duyarsınız dedi. Hatta ölçtü 5 hsfta 4 günlük dedi. 1 ay ağlayan ben kuş gibi hafifledim ertesi gün doktoruma gittim bebek yok o yolk saç kesesi dedi. Neyse yıkıldım tabi 10. Haftada kürtaj oldum. Hepsi böyle değildir belki ama benim güvenim kalmadı