Hsrt42 33 haftalık olduk dün ve daha demin öksürdüm ve su gelmeye basladı sizce suyumu geldi agrı fazlan Yok simdilik
[silindi] Hsrt42 ya korkutmak istemem ama benim aşırı akıntım oluyordu doktora gitmiştim. Alttan baktı öksür demişti bana öksürmüştü sıkıntı yok demişti. Acaba siz öksürdüğünüz için tetiklemiştir. Bence acile gidin derim
Hsrt42 [silindi] Normalde öksürdümde böyle olmuyordu ilk defa oldu mesela şimdi öksürdüm bişey olmadı
[silindi] Hsrt42 vallahi bilmiyorum ki keşke bi fikrim olsa başımdan böyle bir şey geçince. Acaba öksürüğün onla alakası olur mu diye düşündüm. İnşallah sıkıntılı bi durum değildir
Hsrt42 [silindi] Suan sancı Yok olursa diye beklim diyorum hemen hastaneye gitmim sancı gelirse evde sancımı çekmek istiyorum sunci sancıdan korkarımm 🙂
masal6604 Canım ilk gebeliğimde suyum geldiğinde gece ben anlamamıştım altıma kaçırdım sanmıştım 🙈 hiç sancım olmadan Doğuma gittim bir doktora git derim