Didembyl benim doktorum da zararlı değil demişti sonuçta sık sık gitmiyoruz gerekli kontrollerde görünüyoruz bu yüzden faydalı demek doğru olur erken teşhisler için . Araştırırsanız ultrason cihazının nasıl işlediği hakkında bilgi edinebilirsiniz 😊 tabi büyükler her zaman zararlıdır diyor