Seren-61 Fazlasıyla gaz sancısı çekiyorum özellikle geceleri. Hiç uyutmuyor beni sancı. Sizde yaşıyomusunuz? 10 haftalık gebeyim.
Vnsgb Seren-61 bende 6+4 bende çok yaşıyorum benimkide akşam saatlerinde genelde soda falanda fayda etmiyor
Gagacim Seren-61 yarın doğumum var hala yaşıyorum ama 2 haftadır aşırı yiyorum kendimi durduramıyor yedikçe midem kazınıyor 🤦🏻♀️
Ozo34 9+3 deyim gaz dan dolayı kasıklarim ağrıyor arada ,bol su ve sade soda ile başa çıkmaya çalışıyorum