setenay-92 Esr36 eylül çok güzel bir isim fakat herkes eylül takıyor 10 kısıden 7sı eylül son bır sene ıcındekı çoğu kız çocuğunun adı eylül etrafımda o kadar çok var ki yerinizde olsam daha orijinal isimler düşünürdüm yaşıtlarında olmayacak isimler..
Esr36 setenay-92 Ya kendi cevremde hic opmadigi icin tercih ettim bende yoksa baska fikirler vardi birde esim ile eylül ayinda dogduk ayni ay öyle bi anlami olsun istedik ikimiz icinde