Hazaaall kuşum biliyorum çok zor geçiyor sana şuan o doneem ama bence bekle yarın yapsanda cikarmi bilmiyorum şimdi gebe olduğunda vücuda beta HCG hormonu salgılarms bu da ilk döllenme olduğunda vücuda az yayıldığı için testte çıkmıyor yani biraz daha bekleyince o hormon daha çok salgilanacagi için net olcak 😊