Ayse_12 Diyete girdim kilo alamıyorum ebem ise aynı kiloda olman dedi bizim açımızdan iyi birşey değil dedi . Siz nasıl yapıyorsunuz
Esraozturk92 Ayse_12 süt ve süt ürünlerini yumurtayı balığı eti bolca tüketmeni öneririm doymuyorsan üç yumurta bile yiyebilirsin bol sebze yeşillik bunların hiçbir zararı yok
Ozican Ayse_12 ben aylardır aynı kilodayım diyette olduğum için bebeğimin kilosu gelişimi çok güzel.Doktorum kilo almaman harika diyor.Anne kilo alınca ne yararı olacakmış o ebe nasıl eveymiş hayret ettim doğrusu.
Ayse_12 Benimcanimoglum_55 haftada yapmam gerektiğini söylediler . Tok karnına 117 107 filan çıktı ama kilo verdim hiç şeker tüketmiyorum Çavdarlı ekmek yiyorum gün içinde doyduğumu hissetmiyorum 😒
Benimcanimoglum_55 Ayse_12 bende her gün ölçüyorum ama b3nce biraz daha fazla ye ben de ilk başlarda cok yemedim sekerim çıkmasın diye ama bu sefer bebek zayıf kaldı
Ayse_12 Ozican kendi kilom zaten çok değil 7 kilo aldım ve 8 aylık hamileyim çok az değil mi sizce de çünkü normalde 11 kilo en az almam gerekirken ben hala alamadım alamıyorum gittikçe de veriyorum
Ozican Ayse_12 vermek iyi değil kilo evet.Verme nedeniniz nedir ? Diyetisyenin verdiği liste ile vermeniz mümkün değil çünkü. Yiyemiyor musunuz?
Ayse_12 Ozican hayır kadın Doğum doktorumun verdiği listeye göre yiyemiyorum suyumuz sınırda erken doğum riskimiz var ama yemediğim zaman aç kaldığımı hissediyorum açlık kan şekerim daha fazla düşük çıkıyor o yüzden