Hiç düşünmüyorum bu konuları çünkü düşündükçe daha çok stres ve panik oluyorum son 7 haftam tabiki normal istiyorum ama doktoruma sonuna kadar güveniyorum minnoşum ister sezaryen ister normal gelsin ister epidural yapılsın önemli olan sağlıkla gelmesi, çekilecek sıkıntıları da kızıma kavuşacağım diye düşünerek atlatırım nasılsa bence tamamen psikolojinizi hazırlamanız ve şartlanmamamızla ilgili ✌