ozlemgorgel Merhaba anneler oğlum hiç durmuyor yaa normal mi sabah akşam asla durmuyor hep dönüyor tekme atıyo ve o hareket ettikçe sancım oluyor benim yerimde duramıyorum aynı durumu yaşayan var mı?
Ozican ozlemgorgel keşke oynasa diye dua ediyorum öyle tembel ki tekme atsın diye ben evde takla atıcam nerdeyse 😐 35.haftamdayım
melolevo ozlemgorgel aynıyız. Hatta doktoruma sordum. Hareket etmemesi sıkıntı dedi. Ama bende şeker çıktığı için buda tetikliyormuş 😕
ozlemgorgel Ozican yaa oda ayrı bi sorun galiba😕 insan hissetmekte istiyor ama benim ki kadar da olsa çok zor olur heralde😬
Melisayenerli Ozican aynı ben bugun zaten resmen karnıma bastırıyorum napıyor hareket etsin diye valla keske canımı acıtsa cok yoruldum dogursaydım biran once 34 haftalıgım gunler gecmıyorda
Semooshh Benim kızda tam tersi tembel. 37+6ym hareketleri iyice azaldı korkuyorum bişey olucak diye doktor haftada bir çağırıyor ve her gece hareketlerini takip et olmazsa direk acile gel diyor hareketli olması iyi canım hareketsiz olsa daha sıkıntı emin ol 🤦🏻♀️
Kelebek3510 Hareketli olması iyi hareket etmese evham edersin benimde şu aralar oğlum cok şükür hareketli ama önceden pek hareketli değildi hep evham ederdim korkardım niye hareket etmiyor diye