Oslem39 Benim gibi 40 haftanın içindeyken grip olan var mı bir de sezeryanla doğuma engel mi bu durum normal yolla gelecek gibi değil bebeğim o yüzden sezeryan olma ihtimalim yüksek bu cumartesi ve grip oldum 4 gün önce hala geçmiş değil 🤔
Karakuzuu Oslem39 o haftalarda değilim ama Doğuma 10 günüm var sezaryen olucam ve 3 gündür fena gribim ve dünden beride öksürüğe çevirdi. Öksürmeye korkuyorum aşağıya baskı yapıyor karnımı tutarak öksürüyorum
Seymaert Oslem39 ıhlamur zencefil ve limonu kaynatıp bardağına da 1 kaşık bal koyup iç. Bende 38e giriyorum hemen toparladım. Ama sürekli içiyorum gün içinde yatmadan önce de koca 1 kupa içip yatıyorum.