Galina benimde doğumdan sonra vuruldu ancak şimdi ikincisine hamileyim bunda eğer anne vücüdu kabul etmezse bebeği iğne vurulmak zorunda dedi yani sıkıntı yapma iğne vurdurman bebeğini vücudunun kabul etmesini sağlıyor kötü birşey değil ben de vurulabilirim bir dahiki kontrolümde :)