Duchess yok tatlım duruyor. Dediğim gibi eltim siyahını kullanıyor, ben bile kaç kere başında durup bebeği salladım😃 ama bebek büyüdükce eli kolunu hareket ettirdikce kendi kendini sallayabiliyor. Yine de en sağlamı bu olduğu için aldım. Memnun kalıcağımdan eminim☺️ Güzel günlerde kullanalım inşallah☺️