Hamileanneler_25 Sema_588 23 haftalıkken en son 650 gramdı şuan 25+4 bilmiyorum 3 hafta sonra kontrol
Sema_588 Hım ben 32 haftalık oldum bugün 30 haftalıkken kontrole gittim doktor 1.850 dedi sizce nasıl kilosu iyi mi
Sema_588 Ngmsy hay masallah daha bebişimiz yeni ve küçükk bizim doguma haftalar kaldı darısı basına insallah ❤️
Sema_588 Hamileanneler_25 Sizler böyle dedikce içim rahatlıyor eşim biraz kilo konusunda sıkıntı yapıyor benı de strese sokuyor o yuzden sıze danısıyorum allah razı oldun hepınızden ❤️
Sema_588 Kbrauras O haftalarda benım de öyleydi ama birden kilo almaya basladı masallah ikinciş gebeliğim ama ilk oglum bu bebegın haftasına göre daha kiloluydu o yuzden sormak istedim sizlere masallah 🥰
Ngmsy Sema_588 evet canım daha kücük bi prensesim var , Allahım hepimize saglikli hayırlı evlatlari kolaylikla dunyaya getirmeyi nasip etsin insallah🙏💛
Gagacim 38. Hafta 3400. 400 gram eksik ve ya fazla olabilir dedi. Yarın doğum var Allah izin verirse 🥰
Sema_588 Gagacim Ayyy burda ben heycanlandım yaa allah tezz zamanda kurtarsın hemen insallah allah yardımcın olsunn canımm benım ❤️