Sema_588 tugba_huma08 ben 30 haftalikken gittim en son kontrole doktor 1.850 demişti sizin kac bebişlerin kilosu 😃
Belindaa Sema_588 Benimki çok mu minyon ya çok mu ufak anlamadım gitti dr bişey de demiyor iyi diyo sürekli 1400 gr 😔
Sema_588 Belindaa sıkıntı yapma canım 30 haftalıktan sonra hızlı kilo alıyolar ben ilk cocugumda 35 haftalıkken 1500 kiloydu cok agladım galiba zayıf olucak hastanelerde yatıcaz dıye ama son 5 hafta da kilo aldı 3.800 gramla dogum yaptım
Jear tugba_huma08 herkesin genetik yapisi farkli birde bazi haftalarda arada farklar olup sonra esitleniyorlar onun icin cok takilmamak lazim.
gurcem Belindaa tamam kuzum normal sorun olsa doktor uyarırdı zaten sımdıye almıstır kılo bende 32 33hafta sandım
Belindaa gurcem 1 haftada 20 gr almıştı yine 1 hafta geçti aradan bende merak ediyorum almış mıdır acaba 🤦♀️
gurcem Belindaa alır alır son aylarda daha cok alıyorlar arkdasım soylemıstı son ayda ogly her hafta 500gram almıs
1seda1belinay Yaa kızlar bende cok merak ediyorum ilk kızımda 31 haftada 1500gram Dı bu bebıs de suan 30 olucam haftaya gıdıcem kiloyu cok merak ediyorm sankı benm bebegın de kilosu az gbı doguyor ıcıme😔 bu arada bebege faydalı olupta anneye kilo aldırmayan besinler neler😀 bilgisi olan varmı