Deniz_im aynısı bende de olmuştu iki gün sancı çektim ölüyorum sandım 5 dakika arayla giriyordu hemde hastnye giidyorum açılma yok sancı yok diyip gönderyolardı eve geldğimde ağlaya ağlaya tekrar gidip serumlar takıldı ama hiç geçmiyordu nst hiç sancı yoktu en son gece ölüyrum sancıdan eve gitmem yatırın beni dedim sabahına dktr gldi alın sezryna dedm suni sancı verp doğumu başlatlm dedi halim kalmadı uykuszdm kabul etmedm sezryn olucam dedm 3700 dedği bebk 4300 çıktı galiba iri bbk oldğu için yalancı dğm sancısı çkmişim😊öyle bişey olabilir seninde