a_demir benimde aynısı başıma geldi 6. Haftamda parçalı şekilde kanama geldi peşine kahve rengi kanama sürdü Protestan kullanıyordum zaten dr devam etmemi söyledi her gün iğnemi büründüm ve tuvalet dışında kalkmadım bu şekilde atlattım tüp bebekte ilk zamanlarda genelde bu tarz lekelenmeler olabiliyormuş korkmayın inşallah Cuma günü hayırlı haberler alırsınız