Eliif-0 Kızlar ne durumdasınız cuma günü kontrolüm var çok meraktayim sizler gittiniz mi bu arada 5+2yiz ☺️
Eliif-0 miyendizhanim inşallah bizde görürüz daha ultrasona girmedim hiç cuma günü inşallah görürüz ☺️