Sedakemali Merhaba arkadaşlar 16 haftalık gebeyim bugün ikili test sonucumu aldım .doktor risk yok dedi fakat paap a diye hormon sonucum düşükmüş bu da gebeliğin ilerleyen ki haftalarında erken doğuma ya da bebekte gelişim geriliğine sebebi olabilirmiş olmayadabilirmiş .Böyle sonuç alan var mı aranızda .İkimci gebeliğim biraz kafama taktım 😏